Armastus pidada ka tänapäeval kõhu kaudu käima…

Armastus käib kõhu kauduNavat, Janke on see tüüp, kellele suvel meeldib turu peal käia. Värske kraam ja muu see värk…

Täna läks ta siis jälle turule ja plaanis muuhulgas ka kartulit osta. Läheneb ta ühele kartuliletile, kus kaks vanemat tädi ajavad juttu. Nende juures on selline toekam, ca 20-aastane miisu. Janke osutab seal hunnikus vedelevatele mingitele kartulitele ja ütleb “Palun mulle kaks kilo”.

Sealt edasi hargneb järgmine jutt:
Müüja: “Nendele kartulitele peab peale passima.”
Janke: “Mismõttes peale passima? Et muidu virutatakse ära?”
Müüja: “Ei, keetmisel tuleb peale passida – muidu keevad puruks.”
Janke: “Aaa… teate, ma olen ütlemata laisk pealepassija… näidake mulle kartulid, mis iseseisvalt toime tulevad.”

Müüja näitab kartulitele, mis sobivad. Janke laseb neid kotti pakkida. Samal ajal, kui müüja pakib, hakkab teine tädike seletama.

Tädike: “Need teised oleks kartulipudruks head olnud.”
Janke: “Ehh, küll sööks seda putru, aga kes seda tampida viitsib?”
Tädike: “Nojaa, tuleb siis endale ikka naine otsida, siis ehk saab.”
Janke: “Küll otsiks, aga vaata – ma olen nii möku, et ma ei saa sellega ka hakkama.”
Tädike (kätega vehkides): “No kuidas siis nii? Tuleb ikka ringi vaadata ja käia ja küll siis kohe leiad” (ja kogemata käega vehkides osutab sellele noorele miisule)
Janke: “Ahaaa… na ma saan nüüd aru küll.” Vaatab miisule otsa ja ütleb: “Seda see turul kauplemine ja naise otsimine siis tähendabki, jah?”
Miisu punastab ja läheb tädikese selja taha. Tädike ei pane tähele ja seletab edasi: “No väärt mehele tulevad ise naised ligi. Sa pead ikka ise rohkem ringi käima ja otsima, küll siis leiad ka”
Janke: “Nojaa, aga selle teooria järgi – kui nad ise tulevad ja mind leiavad, siis ehk ei pea isegi ringi käima “
Tädike: “See on ikka hea, kui naine majas on, siis on ikka kõht kogu aeg täis.”
Janke: “Saan siin vihjetest aru, et armastus käib ka tänapäeval kõhu kaudu, jah?”
Tädike: “Ikka ikka, kus sa siis sellega…”
Janke: “Ma arvasin, et tänapäeval on ikka muud asjad.”
Tädike: “Ei-ei, kõht on ikka kõige tähtsam!”

Siis saivad müüjal kartulid pakitud ja Janke tuli head päeva soovides tulema. Seega – mida me täna teada saime? Unustage ära igatsugu maailma-parim-seks, kila-kola, meigid jms kräpp. Kui süüa teha ei oska, siis diili ei tule. Küsi turult kui ei usu!

Lisa kommentaar

3 kommentaari

  1. einoh.
    ma just mõtlen, et oleks mees majas, siis ei peaks _mina_ iga päev süüa tegema ometi.
    teisalt peab ikka hea mees olema ka, keda toidaks 😛

    aa pudrukartulit võiks olla küll..

    Vasta
    • Näed, Pille-Riin… saan su vihjetest praegu aru, et:
      1. Sulle on meest vaja
      2. Sulle on vaja kartulit
      3. Pudrust rääkimata

      Mul on kohe ka lahendus:
      1. Turule!
      2. Marsss-marss turule (sealt saab kõike)

      😀

      Vasta
  2. ma ei tea, kas seda meest niiväga vaja on.. pigem kartulit 🙂 ja lapse peaks õpetama kokkama.
    turule-turule, peab minema jah .. ja lootma, et meest koos kartulitega ei saa 😀

    Vasta

Lisa kommentaar

